Продаж традиційного алкоголю зростає у Кореї через його популярність серед молоді
Продаж традиційних міцних спиртних напоїв активно зростає у Південній Кореї завдяки їхній популярності серед молодих людей, пише видання Korea Bizwire.
Реалізація алкоголю місцевого виробництва в мережі Lotte Mart Co. зросла на 15% у січні-квітні. У 2022 році показник збільшився на 16,7%, у 2021-му підскочив на 36,9%.
Мережа універмагів CU також демонструє темпи зростання продажу цієї категорії напоїв понад 10% з 2020 року.
Більше половини (54,1%) усього продажу традиційних південнокорейських видів міцного алкоголю припадає на покупців віком від 20 до 50 років, зазначає видання.
Більшість банкірів очікує зниження облікової ставки НБУ на 0,5 в.п.
Національний банк України (НБУ) знизить облікову ставку на засіданні в четвер із 14,5% до …