Главная Украина Свириденко: Постачальники пального вже законтрактували майже місячний обсяг його споживання – 72 тис. тонн бензину та близько 253 тис. тонн дизеля
Украина - 12.05.2022

Свириденко: Постачальники пального вже законтрактували майже місячний обсяг його споживання – 72 тис. тонн бензину та близько 253 тис. тонн дизеля

дизеля />

Учасники ринку пального вже законтрактували на європейському ринку 72 тис. тонн бензину та 253 тис. тонн дизеля, повідомила перший віцепрем'єр – міністр економіки Юлія Свириденко.

"Учасники ринку вже законтрактували 72 тис. тонн бензину та майже 253 тис. тонн дизеля", — сказала вона в ефірі національного телемарафону в середу ввечері.

При цьому Свириденко зазначила, що щомісяця Україна потребує приблизно 100 тис. тонн бензину, 250 тис. тонн дизеля і ще 70 тис. тонн зрідженого газу.

За її словами, з огляду на це, з кожним тижнем ситуація з пальним вирівнюватиметься, а вже зараз, за даними податкової служби, зростають обсяги його реалізації.

"З кожним тижнем ми покращуватимемо наші логістичні шляхи і ситуацію вирівнюватимемо", – запевнила вона.

Як аргумент, перший віцепрем'єр вказала, що досягнуто домовленості про збільшення транзиту пального через Польщу з 60 до 250 тис. тонн на місяць, вже зараз пальне на кордоні оформляється позачергово, а польська сторона скасувала дозвіл на в'їзд автоцистерн з України.

"Ми дивимося, які ще управлінські рішення можуть бути застосовані на українсько-польській митниці, щоби прискорити рух пального", – зазначила Свириденко.

Водночас вона наголосила, що логістика постачання пального в Україну зараз стає більш складною та комбінованою, "але ресурс є".

"У нас буде пальне зі США, з регіону АРА, з німецьких, скандинавських, прибалтійських переробних заводів. Ми робимо все, щоб його доставити вчасно", — зазначила чиновниця, додавши, що, зокрема, перший американський бензин з'явився на АЗС України дві доби тому.

Водночас, за її словами, Україна поки що не збирається відмовлятися від держрегулювання цін, за винятком певних коригувань в умовах складної логістики його постачання.

Проте вона припустила, що держава поряд із приватними операторами закуповуватиме великі обсяги пального за довгостроковими контрактами, щоб убезпечити себе від його дефіциту надалі.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Может Заинтересовать

Єврокомісія затвердила пропозицію підвищити тарифи на імпорт зернових із РФ і Білорусі, Рада має схвалити

Європейська комісія затвердила пропозицію підвищити тарифи на імпорт зернових, олійних кул…